EvaHannoEire.reismee.nl

Hallo iedereen!

Beste iedereen,

Zoals velen al weten wenden wij aanstaande donderdagochtend 1 october de steven westwaarts.

Geen paniek en stress, deze keer blijven we aan onze kant van de Atlantische Oceaan.

The British Isles gaan kennis maken met ons, om precies te zijn de Republiek Ierland en het kleine stukje Verenigd Koninkrijk, wat de meesten kennen als Noord-Ierland.

Het land van the Shamrock (het klavertje), van het Guinnes bier, van de eindeloze groene uitgestrekte heuvels en bergen, eenzame smalle wegen en verdwaalde whiskey fabriekjes.
Maar ook het land van de Titanic, the Troubles, IRA en Sinn Fein en Sint Patrick.

Geen palmbomen, witte stranden en cocktails.
We gaan de natuur opzoeken in de prachtige nationale parken die het land rijk is en vullen dat aan met diverse steden.
Uiteraard mogen er geen paraplu's ontbreken, alhoewel het weertje er niet heel slecht uitziet momenteel.

Graag willen we jullie weer leuke reisverhalen en foto's doen toekomen.
Of er in elk hotel fatsoenlijke wifi is weten we niet, dat moeten we ter plaatse ontdekken.
Het zou kunnen dat we niet elke avond kunnen updaten.

Een klein tipje van de sluier:

We beginnen en eindigen in Dublin.

Welkom op onze Ierland reis!